Allow me to visit you ^_^

Pages

Tuesday, February 8, 2011

Wedding dress

Last week, k.sar tokey butik pengantin a.k.a wedding planner send msg, "akak dh jumpa kain french lace ema, mai la kedai tengok syg". excited gile time 2 nak balik rumah nak pergi tengok cmne rupa kain yang k.sar belikan. Actually aku request baju 1st pakai, so k.sar terpaksa belikan kain yang aku nak..haha..
tara..ni la rupa kain nye..

color tema majlis resepsi aku color rusty pink, or ada orang panggil color pink belacan. Jarang orang buat color ni. Tataw nape aku kenan gile color ni..mungkin ada chemistry kot color ni ngan aku. Asal nampak baju or tudung color rusty pink sure aku berkenan..yang penting color ni match wit aku punya soul & skin..acecece..pilih tema pn kena ada soul taw..baru 'mari' org peneng cakap..haha


Sian k.sar sampai KL dia cari kain french lace color ni..susah nak dapat. So far kain french lace dekat alamoda Sungai Petani je yg cantek2..tapi color ni xda yg cantek di c2..huhu..disebabkan kecian dekat k.sar so aku decide nak pergi cari sendiri kain satin untuk match dengan french lace ni..lgpn aku risaw if k.sar beli color yang lain dari yang aku request..so tepon ajak mr tunang teman pergi alamoda Sp..hehe..pergi cari kain satin je pn..

confuse nak pilih yang mana..which one better??
lite rusty pink or
dark rusty pink??huhu..confuse jgk??
mr tunang dipaksa try letak dibadan

last decide pilih yg ni..stick wit the initial plan..ho3

ok..decided!..bungkus2 & bayar..then kuar jejalan with mr tunang & family pergi pantai merdeka..syiok~~

xoxo!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...