Allow me to visit you ^_^

Pages

Sunday, March 13, 2011

~~Baek-baek ye syg~~



Baek-baek ye syg...  **mood rindu + muka gatal..wink3**
Every weekend sure jumpa mr tunang..tapi this weekend xdapat jumpa..sob3..me ve work at lab..then mr tunang went to Melaka with his parents..cebab 2la mood rindu..heeee

This song is special dedicated to him..and for all dear readers too..hope korang njoy listening to this song while u r blogwalking here.. =)


**BAIK-BAIK SAYANG..BY WALI BAND**

Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu
Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku




merindu,
emahsomel *.^

2 comments:

  1. romntik je lagu ne...
    syahdu je nak layan kn..;P hehe

    follow ur blog ='D

    ReplyDelete
  2. haah..best kan..layan~~
    btw thanks follow i..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...