Allow me to visit you ^_^

Pages

Tuesday, April 5, 2011

JJCM di Radix Fried ciken & Nonton Hikayat Merong Mahawangsa~~

Salam ols,

Nak update post laju2..post ni dh terperam dalam lappy berabad dh..huhu

Last last wiken aku dan mr tunang pergi ke Sg Petani untuk ambil dress akad nikah yang dh siap. Alang2 dh ke SP ktorg singgah ke Radix Fried Chiken RFC. Mr tunang yang ajak sebab aku x pernah try RFC. So 1st time la kiranya.

Ni lah rupanya RFC..

Aceli RFC ada 3 cawangan dekat SP..huhu..aku pun baru je taw selepas mr tunang bawak datang RFC cawangan Bandar Laguna Merbok. Sebelom 2 ktorg pergi Alamoda, dekat area situ pun ada satu cawangan RFC. So aku pun heran nape mr tunang xbenti sedangkan sebelom 2 mr tunang ajak makan RFC. Aku pun tertanya2 mr tunang "napa x benti?dh sampai"..then mr tunang ckp "adela..tunggu la.."..rupa2 nya mr tunang nak bawak ke RFC cawangan yang lebih besar..

 snack plate for him..

 RFC ciken chop for me..


 not bad la RFC compare dgn KFC..ofcos KFC lagi cedap tapi MSG tataw la bape kilo dorang guna..so untuk yang x suka MSG boleh la shift to RFC..

 so far RFC ada 7 cawangan di Malaysia. 3di Kedah, 1 di Johor, 1 di Melaka, 1 di Kelantan dan 1 di Perlis..korang tengok cini eh utk check location.

 ahlan wasahlan to RFC


Selesai ktorg makan dan solat (ada suraw ye disini)..perjalanan diteruskan. Singgah di 2nd house parents mr tunang untuk ambil portpourri then terus balik Bukit Mertajam. Destinasi seterusnya adalah Jusco Seberang Perai City. Muvi time..kali ini layan Merong Mahawangsa..

Fav mr tunang..caramel Popcorn..x bole kalau x beli..


 bergambar dulu sementara tggu lampu hall on..next muvi in list..

eh...oh..kemeja sama la..gigi sama x?..hehe =P

 hahak..konon2 jdi shaheizy sam..cite ni pn dlm waiting list..preview cam best..

ok..yang ni konon2 jdi pierre andre plak..cite ni no komen..hahak



Cite Hikayat Merong Mahawangsa sangat best. Beza memang berbeza compare to typical malay muvi..cinta cintun n bla3..boring~~..haha..so korang yang x tengok rugi..rugi ke???ntah la..huuu..so lepas abes nonton ktorg pn dismiss la dating..hahak..itu je cite yg nk share ngn korang..

Thanks readers..papai..gudnite..





xoxo!
emahsomel =)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...