Allow me to visit you ^_^

Pages

Tuesday, April 5, 2011

my wedding theme~~


 Salam ols,

Entry kali ini just nak share with u ols pasal wedding theme..

Untuk majlis resepsi belah pihak perempuan, aku memilih tema ‘rusty pink’. sumtimes ada orang panggil dusty pink or paling senang paham kaler pink belacan..huhu.. Kaler ni sgt nice dengan skin aku. Lately aku sangat fanatik dengan kaler rusty pink…sume benda comei2 kaler rusty pink aku kenan dan nak beli..huhuhu..pendek dan panjang kata kaler ni memang match la dengan soul aku.


pink + purple = rusty pink
















lebih kurang cmni la wedding idaman aku..suma kale cejuk and calm..


Untuk majlis resepsi belah lelaki pulak ktorg decide kale Peach..nampak soft, simple but yet elegant. Aceli parents mr tunang yang excited buat preparation awal..huhu..awal2 lagi parents mr tunang dah gubah sendiri bunga telur base peach. Plus another things such as baju family bertema kan peach, some satin for backdrop and ect2..so memandangkan warna peach telah menguasai ktorg pun decide tema peach..hehe



peach ke ni?dh bercampur2 dh..tapi kesimpulanya lite peach la..hee



For solemnization plak ktorg pilih kale cream with silver beads. Dress for solemnization dh pun siap. Veil pun dah settle D.I.Y. Alhamdullillah.







nampak soft kan..suka2     


So, so far wedding prep still in progress. Korang doa2 la ye everything yang ktorg plan berjalan lancar dan mendapat berkat Ilahi. Memang susah untuk puaskan hati semua pihak, tapi dalam masa yang sama ktorg akan cuba buat yang terbaek dan mengharapkan yang terbaek..once in a lifetime..InsyaAllah.. so sangat mengharapkan yang terbaek..mudah-mudahan Allah permudahkan segala urusan kami..amin..



...B2B
^_^  emahsomel

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...